08.04.2020
Հայաստանի Հանրապետությունում հայտարարված արտակարգ դրության ժամանակահատվածում քաղաքացիների և կազմակերպությունների անհետաձգելի կարիքներին արձագանքելու նպատակով, Հայաստանի Հանրապետության Պարետի՝ N Ց/53-2020 ցուցումով սահմանված պահանջների համաձայն, ՀՀ պետական վերահսկողական ծառայությունում (այսուհետ՝ Ծառայություն) ապահովվել են արտակարգ դրության իրավական ռեժիմի պայմաններում գործող կապի հետևյալ միջոցները՝
Պաշտոնապես տեղեկացվում է նաև, որ աշխատանքային ժամերին, իսկ անհրաժեշտության դեպքում նաև արտաժամյա, ապահոված է նշված կապի միջոցներով քաղաքացիներին և կազմակերպություններին խորհրդատվության տրամադրումը և հրատապություն ունեցող խնդիրների լուծումը։
Հերթապահ հեռախոսահամարով, էլեկտրոնային փոստով կամ այլ հեռավար եղանակով ծառայություններ և խորհրդատվություն մատուցելու նպատակով ապահովվել է անհրաժեշտ թվով աշխատակիցների (օպերատորների) աշխատանքը։